Skøn sommerdag på legepladsen

Sikke en skøn formiddag vi har haft. Vi har vandet alle vores blomster. Haft bare tæer i sandkassen, og læst bog på et tæppe. Efter frokost var der vandleg i græsset med sprinkleren. Ihhhh det var sjovt..