posted by Skrubtudsen
on man, 22/06/2026 - 11:40
Sikke en skøn formiddag vi har haft. Vi har vandet alle vores blomster. Haft bare tæer i sandkassen, og læst bog på et tæppe. Efter frokost var der vandleg i græsset med sprinkleren. Ihhhh det var sjovt..





- Log ind for at skrive kommentarer

