Seneste nyhedsinlæg fra eventyrhuset

Her kan du følge med i dagligdagen i Eventyrhuset via stuernes blogs.

 

Nyhedsblogs fra Eventyrhuset

Leg i børnehaven

jun
24

I dag har hele børnehaven været på tur, så vi gik over for at lege på deres legeplads. Vi rutsjede og klatrede og legede i deres sandkasse. Børnene var så stærke til at klatre helt til tops! 

Posted By Skrubtudsen læs mere

Atlas deler ud :)

jun
23

Atlas har delt fignestænger ud da han går på sommer ferie i morgen. Tak Atlas :)

 

Posted By Skrubtudsen læs mere

På tur med madpakker

jun
23

I dag har vi været på tur! Vi gik til rytteragers legeplads og køkkenet havde spurt madpakker til os. Det var så hyggeligt at holde picnic efter vi har brugt alle vores kræfter på at klatre på klatre stativet :)

Posted By Skrubtudsen læs mere

Ud på tur

jun
23

I dag har vi gået en tur op hestene. Vi øvede os i at gå selv og det gik så godt. Da vi kom tilbage legede vi på legepladsen. 

Posted By Fyrtøjet læs mere

På besøg hos ellens oldeforældre

jun
22

I dag var vi på besøg hos ellens oldeforældre. Da vi kom fik vi frugt og boller i haven, i det fantastiske vejr. Så legede vi i legehuset, i sandkassen, på gyngerne og rutsjebanen, vi hoppede i en hoppeborg, og kørte i en lille bil. Til sidst spiste vi pølsehorn, pizzasnegle, og frikadeller inden vi gik hjem og sov en dejlig lur. Det var rigtig hyggeligt, og alle børn og voksne nød turen. 

Posted By Den Flyvende Kuffert læs mere

Leg udenfor

jun
22

I dag har vi alle været ude. Vi har vandet vores fine blomster, vi har cyklet og tegnet. Vi har spist udenfor og efter frokost legede vi med vand. Det var en fest for nogle, andre synes ikke vandet var det sjoveste. 

Posted By Fyrtøjet læs mere

Skøn sommerdag på legepladsen

jun
22

Sikke en skøn formiddag vi har haft. Vi har vandet alle vores blomster. Haft bare tæer i sandkassen, og læst bog på et tæppe. Efter frokost var der vandleg i græsset med sprinkleren. Ihhhh det var sjovt..

Posted By Skrubtudsen læs mere

Legeplads

jun
18

I går sagde vi velkommen til vores nye dreng på stuen, Theodor. Alle vennerne har taget godt i mod ham, så han skal nok få det godt på stuen, med masser af kram og omsorg fra alle vores store tepotter:) 

Posted By Tepotten læs mere

Legeplads

jun
18
Posted By Tepotten læs mere

På tur og på legepladsen :)

jun
18

I dag har Theodor, Storm, Carla, Alba, Holly og Asta gået en tur over for bl.a. at hilse på hestene. Gabriel og Ida og Max fra DFK har været ude at lege på legepladsen :)

Posted By Fyrtøjet læs mere

Sider