Seneste nyhedsinlæg fra eventyrhuset

Her kan du følge med i dagligdagen i Eventyrhuset via stuernes blogs.

 

Nyhedsblogs fra Eventyrhuset

Posted By Fyrtøjet læs mere

Leg hos Marie

jun
26

I dag har vi været hjemme hos Marie, vi har hoppet på trampolin, gynget, leget, kørt rundt på motorcykler, rutchet og danset. 

Posted By Fyrtøjet læs mere

Vi leger med vand i varmen

jun
26

Pyha det har været en varm dag i vuggestuen! Så vi fandt vandslangen frem og fyldte spande med vand og løb igennem springvandet da græsset blev vandet. Nogen af os satte os også ned i baljen, så blev det til et badekar.  Det var skønt at blive kølet ned og børnene havde en fest! God varm weekend til jer alle:)

Posted By Skrubtudsen læs mere
Posted By Fyrtøjet læs mere

Leg i børnehaven

jun
24

I dag har hele børnehaven været på tur, så vi gik over for at lege på deres legeplads. Vi rutsjede og klatrede og legede i deres sandkasse. Børnene var så stærke til at klatre helt til tops! 

Posted By Skrubtudsen læs mere

Atlas deler ud :)

jun
23

Atlas har delt fignestænger ud da han går på sommer ferie i morgen. Tak Atlas :)

 

Posted By Skrubtudsen læs mere

På tur med madpakker

jun
23

I dag har vi været på tur! Vi gik til rytteragers legeplads og køkkenet havde spurt madpakker til os. Det var så hyggeligt at holde picnic efter vi har brugt alle vores kræfter på at klatre på klatre stativet :)

Posted By Skrubtudsen læs mere

Ud på tur

jun
23

I dag har vi gået en tur op hestene. Vi øvede os i at gå selv og det gik så godt. Da vi kom tilbage legede vi på legepladsen. 

Posted By Fyrtøjet læs mere

På besøg hos ellens oldeforældre

jun
22

I dag var vi på besøg hos ellens oldeforældre. Da vi kom fik vi frugt og boller i haven, i det fantastiske vejr. Så legede vi i legehuset, i sandkassen, på gyngerne og rutsjebanen, vi hoppede i en hoppeborg, og kørte i en lille bil. Til sidst spiste vi pølsehorn, pizzasnegle, og frikadeller inden vi gik hjem og sov en dejlig lur. Det var rigtig hyggeligt, og alle børn og voksne nød turen. 

Posted By Den Flyvende Kuffert læs mere

Leg udenfor

jun
22

I dag har vi alle været ude. Vi har vandet vores fine blomster, vi har cyklet og tegnet. Vi har spist udenfor og efter frokost legede vi med vand. Det var en fest for nogle, andre synes ikke vandet var det sjoveste. 

Posted By Fyrtøjet læs mere

Sider