I dag har hele børnehaven været på tur, så vi gik over for at lege på deres legeplads. Vi rutsjede og klatrede og legede i deres sandkasse. Børnene var så stærke til at klatre helt til tops!
I dag har vi været på tur! Vi gik til rytteragers legeplads og køkkenet havde spurt madpakker til os. Det var så hyggeligt at holde picnic efter vi har brugt alle vores kræfter på at klatre på klatre stativet :)
I dag var vi på besøg hos ellens oldeforældre. Da vi kom fik vi frugt og boller i haven, i det fantastiske vejr. Så legede vi i legehuset, i sandkassen, på gyngerne og rutsjebanen, vi hoppede i en hoppeborg, og kørte i en lille bil. Til sidst spiste vi pølsehorn, pizzasnegle, og frikadeller inden vi gik hjem og sov en dejlig lur. Det var rigtig hyggeligt, og alle børn og voksne nød turen.
I dag har vi alle været ude. Vi har vandet vores fine blomster, vi har cyklet og tegnet. Vi har spist udenfor og efter frokost legede vi med vand. Det var en fest for nogle, andre synes ikke vandet var det sjoveste.
Sikke en skøn formiddag vi har haft. Vi har vandet alle vores blomster. Haft bare tæer i sandkassen, og læst bog på et tæppe. Efter frokost var der vandleg i græsset med sprinkleren. Ihhhh det var sjovt..
I går sagde vi velkommen til vores nye dreng på stuen, Theodor. Alle vennerne har taget godt i mod ham, så han skal nok få det godt på stuen, med masser af kram og omsorg fra alle vores store tepotter:)
I dag har Theodor, Storm, Carla, Alba, Holly og Asta gået en tur over for bl.a. at hilse på hestene. Gabriel og Ida og Max fra DFK har været ude at lege på legepladsen :)