Pyha det har været en varm dag i vuggestuen! Så vi fandt vandslangen frem og fyldte spande med vand og løb igennem springvandet da græsset blev vandet. Nogen af os satte os også ned i baljen, så blev det til et badekar. Det var skønt at blive kølet ned og børnene havde en fest! God varm weekend til jer alle:)
I dag har hele børnehaven været på tur, så vi gik over for at lege på deres legeplads. Vi rutsjede og klatrede og legede i deres sandkasse. Børnene var så stærke til at klatre helt til tops!
I dag har vi været på tur! Vi gik til rytteragers legeplads og køkkenet havde spurt madpakker til os. Det var så hyggeligt at holde picnic efter vi har brugt alle vores kræfter på at klatre på klatre stativet :)
I dag var vi på besøg hos ellens oldeforældre. Da vi kom fik vi frugt og boller i haven, i det fantastiske vejr. Så legede vi i legehuset, i sandkassen, på gyngerne og rutsjebanen, vi hoppede i en hoppeborg, og kørte i en lille bil. Til sidst spiste vi pølsehorn, pizzasnegle, og frikadeller inden vi gik hjem og sov en dejlig lur. Det var rigtig hyggeligt, og alle børn og voksne nød turen.
I dag har vi alle været ude. Vi har vandet vores fine blomster, vi har cyklet og tegnet. Vi har spist udenfor og efter frokost legede vi med vand. Det var en fest for nogle, andre synes ikke vandet var det sjoveste.