Leg udenfor

I dag har vi alle været ude. Vi har vandet vores fine blomster, vi har cyklet og tegnet. Vi har spist udenfor og efter frokost legede vi med vand. Det var en fest for nogle, andre synes ikke vandet var det sjoveste.