posted by Fyrtøjet
on tir, 23/06/2026 - 11:36
I dag har vi gået en tur op hestene. Vi øvede os i at gå selv og det gik så godt. Da vi kom tilbage legede vi på legepladsen.








- Log ind for at skrive kommentarer

