På tur med madpakker

I dag har vi været på tur! Vi gik til rytteragers legeplads og køkkenet havde spurt madpakker til os. Det var så hyggeligt at holde picnic efter vi har brugt alle vores kræfter på at klatre på klatre stativet :)