posted by Skrubtudsen
on fre, 26/06/2026 - 11:39
Pyha det har været en varm dag i vuggestuen! Så vi fandt vandslangen frem og fyldte spande med vand og løb igennem springvandet da græsset blev vandet. Nogen af os satte os også ned i baljen, så blev det til et badekar. Det var skønt at blive kølet ned og børnene havde en fest! God varm weekend til jer alle:)








- Log ind for at skrive kommentarer

