Seneste nyhedsinlæg fra eventyrhuset

Her kan du følge med i dagligdagen i Eventyrhuset via stuernes blogs.

 

Nyhedsblogs fra Eventyrhuset

Solskins fredag :)

jul
25

Så er sommeren for alvor kommet til Dragør, og hvor er det dejligt! Vi nyder at være ude på legepladsen, og vi hygger rigtig meget!
Eftersom vi ikke har haft regn i meget lang tid, så er der støvet på legepladsen, så vi er altså ret beskidte når vi kommer hjem, de voksne griner tit over, hvor kort tid der går, før vi er helt sorte i hovederne! :) :) Men det vigtigste er jo, at vi har det vildt sjovt, og det har vi!!!!!

Posted By Skrubtudsen læs mere

Tur til havnen

jul
24

I dag tog Liam, Emma, Peter, Bilal, Isaac, Gry en tur på havnen med Christina og Celine. Vi så en masse store både såvel som små, og børnene var ellevilde. Vi spiste frokost i skyggen, mens en 'fiskermand' kørte frem og tilbage i sin fiskebil. Vi havde en dejlig tur :-)

Posted By Tepotten læs mere

Tur til havnen

jul
24

I dag tog Liam, Emma, Peter, Bilal, Isaac, Gry en tur på havnen med Christina og Celine. Vi så en masse store både såvel som små, og børnene var ellevilde. Vi spiste frokost i skyggen, mens en 'fiskermand' kørte frem og tilbage i sin fiskebil. Vi havde en dejlig tur :-)

Posted By Tepotten læs mere

Super dejlig på campingpladsen

jul
23

I går var Malthe, Louis, Gry, Agnes, Sofia og Esperanza på tur til Campingpladsens legeplads. Vi hoppede på den kæmpe store hoppepude, rutsjede, gyngede, legede i legehuse og hilste på det store hængebugssvin;)
Det var en skøn dag i det gode vejr..
Hilsen Rasmus og Katrine

Posted By Tepotten læs mere

Super dejlig på campingpladsen

jul
23

I går var Malthe, Louis, Gry, Agnes, Sofia og Esperanza på tur til Campingpladsens legeplads. Vi hoppede på den kæmpe store hoppepude, rutsjede, gyngede, legede i legehuse og hilste på det store hængebugssvin;)
Det var en skøn dag i det gode vejr..
Hilsen Rasmus og Katrine

Posted By Tepotten læs mere

Super dejlig på campingpladsen

jul
23

I går var Malthe, Louis, Gry, Agnes, Sofia og Esperanza på tur til Campingpladsens legeplads. Vi hoppede på den kæmpe store hoppepude, rutsjede, gyngede, legede i legehuse og hilste på det store hængebugssvin;)
Det var en skøn dag i det gode vejr..
Hilsen Rasmus og Katrine

Posted By Tepotten læs mere

Sommerbadning på legepladsen

jul
18

I dag har vi badet under sprinkleren på legepladsen:-)
Ihh hvor var det skønt:-):-)
Se de dejlige billeder på planchen i fællesrummet....
Rigtig god weekend til store og små

Posted By Fyrtøjet læs mere
Posted By Fyrtøjet læs mere
Posted By Fyrtøjet læs mere

Tur med havnebussen

jul
18

I går torsdag, var Hamza, Alexander, Sarah, Agnes, Bilal, Tristan og Filippa på en skøn tur til København. Vi sejlede med havnebussen. Vi så både krigsskibe, Amalienborg Den lille havfrue m.m. Vi spiste vores mad foran skuespilhuset, med udsigt til operaen og vandet.
Vi sejlede også tilbage igen, og tog bussen hjem fra Christianshavn.
Tak for en dejlig tur
Rasmus, Gitte og Katrine

Posted By Fyrtøjet læs mere

Sider