Victor, Magnus,Karoline og Maria har til Læseleg hørt historien om Stormhvalen. Vi har tegnet, bygget flotte bygninger med magneter, leget med playmobil, plus plus og nogle har leget i det bagerste rum med udklædning og madting på skarnbassen. Efter frokost var alle ude og lege. Hilsen Nattergalen
Når solen kigger frem, så snupper vi chancen og drøner på legepladsen. Så hyggeligt! Til frokost fik vi grød og så blev det tid til en lille eftermiddagslur :) Knus fra Skrubberne
I dag fejrede vi olivers 2 års fødselsdag :-) De havde taget skønne boller med og tog ud af frugt og grønt så fint .. Bagefter malede vi og legede sanglege kh den flyvende kuffert .
Vi har talt om til samling hvad man kan gøre, hvis vi bliver uvenner el kommer op og skændes med sine venner. Børnene var rigtig gode til at komme med ideer og forslag. Bagefter lavede vi hule og legede på stuen, i fællesrummet og skarnbassen. Vi har også holdt Læseleg og læst Stormhvalen
Idag til formiddags frugten læste vi bogen (Kalle i vuggestuen )Bagefter lavede vi hemmeligheder til Oliver som har fødselsdag i morgen lidt efter var det pigerne tur til at gå på legepladsen kh den flyvende kuffert .